Arrived! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ester Schotten - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ester Schotten - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

09 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Sydney, Base Hostel
Tijd: AUS 11.19 uur NL 02.19 uur

Zo, daar zit ik dan, met m'n laptopje op schoot op de grond. Down Under!!
Gisteravond om ongeveer 23 uur waren we (eindelijk) in het hostel. De vliegreis is best
goed gegaan! Van Schiphol naar Londen, van Londen naar Singapore en toen van Singapore naar
Sydney. De laatste vlucht was een beetje tegengevallen en werd ik misselijk, maar gelukkig
was ik nét op tijd bij de wc :P De rest van de vlucht heb ik ongeveer geslapen, denk ik.
En toen waren we ineens in Australia!!
We zijn eerst even de kamers gaan verkennen en daarna met een groepje naar de MacDonalds
geweest, want na bijna 30 uur onderweg geweest te zijn is iets anders dan klef vliegtuig-food
bést lekker ;) Toen ik geld wilde opnemen bleek dat m'n Rabobank-pasje het niet doet!
Eventjes een lichte golf van paniek, maar gelukkig mocht ik wat geld lenen voor een
Big Mac :)
Vandaag wat geld over gemaakt naar m'n andere rekening, dus ik hoop dat dat wel gaat lukken.
Over een klein uurtje gaan we naar de AIFS-kennismakingscursus.

See ya soon, Mates! ;)

xx Es

  • 09 Oktober 2009 - 05:07

    Jus:

    Fijn om te horen dat de vliegreis best goed gegaan is!
    Jammer dat je nog beetje ziek was geworden. Maar dat ben je nu waarschijnlijk alweer vergeten. ;)

    Ik ga zo naar school, met een goed gevoel, dat mn BFF ( haha! ) goed is aangekomen.

    xJus.

  • 09 Oktober 2009 - 05:15

    Mamien:

    Heey meeis!!
    Lekker dat die lange reis er op zit!! Wat rot dat je reisziek was:-( gelukkig alleen het laatste stuk!
    Goed dat je een aussie-rekening krijgt, die Rabo is echt alleen voor het boerenland, hier down-up..

    Ik hoop dat jij wat beter geslapen hebt dan wij hier in Groet: Buuf Nanda heeft sinds gister een schaap in de tuin (achter) staan en zijn wekkertje loopt niet gelijk met die van ons;-)

    Gnoefje!

  • 09 Oktober 2009 - 05:42

    Mandy:

    Lekker je bent er:) Nou maar geniete. Ik weet niet hoelaat het nou bij jou is, maar ik ben me klaar aant maken om naar school te gaan..

    Meis geniet ervan en ik blijf de site volgen:)

    Kusss

  • 09 Oktober 2009 - 06:52

    Wilma:

    Hoi Es,

    Fijn dat je goed en weilig bent aangekomen.
    Wij worden trouwen hier helemaaal op de hoogte gehouden door Onno hoor, dus we missen nix zeg maar.

    Het gaat nu echt beginnen, spannend hoor.
    Ga je in iedergeval helemaal volgen.

    xxxx daag

  • 09 Oktober 2009 - 13:29

    MoBaCh:

    Ester ik ga weer proberen een reactie neer te zetten. Het lukt me al een paar keer niet. Maar we volgen je op de voet.
    Groetjes MOOS

  • 09 Oktober 2009 - 14:36

    Hup Holland :

    Hee Es,

    Het Nederlands elftal speelt in Sydney deze dagen, heb je een Oranje shirt mee?

    Greets,
    Mark

  • 09 Oktober 2009 - 17:26

    Truus:

    zal daar wel een stukje warmer zijn als hier
    en smaakt de bigmac net zoals thuis
    denk het wel na al dat viegtuigvoedsel

  • 09 Oktober 2009 - 19:50

    Tanteniek:

    Lieverd, ik ga af en toe even lezen hoe het je vergaat daar in Australie, je GROTE avontuur! Veel plezier, groet van Dik en mijXXX

  • 09 Oktober 2009 - 20:47

    Buurmannen:

    fijn dat de reis goed ging:-p

    grtzz tom dion frank
    en elsa(die in parijs zit)

    mzzl

  • 10 Oktober 2009 - 04:52

    Jolene:

    heyik zit lekker gezellig verder op in chinatown zowat... maar de mac was een goed idee voor internet. alleen bij deze hebben ze geen pluggen!! anyway me nieuwe hostel is "knus" en iets goedkoper :D spreek je snel

  • 11 Oktober 2009 - 06:07

    Cindy:

    Hoi Es,

    Hoop dat je het niet erg vindt dat ik je reisverhalen met veel plezier meelees :-). Ben zelf ook een jaar in Oz geweest en vind het reuze spannend om nu jouw avonturen te lezen.

    Liefs Cindy (het nichtje van Chris en Wilma)

  • 11 Oktober 2009 - 09:40

    Fam. Niederstätter:

    Hallo Ester,

    leuk dat de reis, behalve het laatste stuk, goed gegaan is. Veel plezier en geniet ervan.

    groetjes
    Klaus, Irma, Giorgio en Lindy

  • 11 Oktober 2009 - 10:06

    Lemadewisha:

    wat een avontuur ga je tegemoet en .....bijna lekker goedkoop zonder pas(emoticon van lachende gezichtje) maar gelukkig ga je het vast wel duurder maken.Die emoticons ga ik nog leren.
    Je bent er lezen we, gelukkig een goede reis gehad en blijf genieten.
    Leuk om je zo te kunnen volgen.

    kusjes van ons allen en tot lezens.

  • 11 Oktober 2009 - 20:51

    Laura De Haan:

    Hee Es!
    Echt super leuk om je verhalen te lezen!
    Gelukkig ben je veilig aangekomen en is je vliegtuig niet neer gestort:)
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen!

    Veel Liefs xx

  • 12 Oktober 2009 - 08:36

    Irrojb:

    ,retsE iH

    Zo van under-down kan je het achterste voren vast beter lezen.

    succes en ik ben benieuwd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Ester

In Australie, Where dreams can come true!! Wake up every morning, and it's just another day in paradise!

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 68159

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 30 November 2016

Zuid-Afrika

07 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Bali!

07 Oktober 2009 - 22 Juni 2010

Australië

22 Februari 2010 - 23 April 2010

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: