Onderweg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ester Schotten - WaarBenJij.nu Onderweg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ester Schotten - WaarBenJij.nu

Onderweg!

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

07 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Daar zit ik dan, met een laptopje op schoot ergens tussen Londen en Sydney. Met een hele wereld voor me
en vooral ook de hele wereld achter me :)
We hebben net ons overheerlijke vliegtuigmaaltje achter de kiezen (viel best mee, gewoon sperzieboontjes met aardappelpuree!)
en zitten nu weer lekker een filmpje te kijken/te slapen/te teuten en te vliegen natuurlijk ;)
Buiten wordt het al een beetje donker en mijn laptopje geeft nu aan dat het 17:19 uur Nederlandse tijd is, dus ik heb
géén idee hoelang het nog vliegen is, ik denk nog een kleine 20 uur, vliegt zo voorbij!
Op schiphol was het even (heel) moeilijk om iedereen gedag te zeggen maar nu we eenmaal onderweg zijn valt het me alles mee.
IK HEB ER ZIN IN!!!
Op het vliegveld op Londen kreeg ik nog even een halve hartverknettering, want toen ik heel braaf mijn Cappucino wilde
afrekenen met pin (geen ponden mee natuurlijk..) werd mijn pas niet geaccepteerd!
De oude man achter de coffee-corner stelde me gerust dat het waarschijnlijk aan zijn apparaat ligt (i hope so...) en met een
lieve glimlach kreeg ik de opdracht: "Take your coffee with you, dear, and don't tell anyone!" Dus bij deze verbreek
ik mijn belofte en bedank ik de man nogmaals voor zijn vertrouwen dat ik dit aan niemand vertel. :)

Mam, ontzettend bedankt voor het veiligheidsslotje voor het armbandje, maar het heeft niet gewerkt, haha!
Nog voordat we goed en wel in het vliegtuig op Schiphol zaten was het eerste klikkertje al kapot, en heb ik dus
het hele slotje er maar afgehaald. Ik stuur 'm wel met de eerste post mee terug ;)

Nu ga ik nog even genieten van mijn laatste stukje leuke film en even een toetje eten en dan schrijf ik weer een stukje aan
mijn eerste blog als we in Sydney in het hostel zijn!

Veel liefs & groetjes!!


Tijd: NL 23.04 uur AUS 5.04 uur

Na lekker een paar uurtjes in de kreukels poging tot slapen gedaan te hebben, weet ik eindelijk waar ik de flight-information
op het schermpje voor mij in de stoel staat.
Kleine update:
We komen net uit India, vliegen nu boven de Bay of Bengal met 913 km/h. Over ruim 3 uur landen we in Singapore, wat nog maar
2.800 kilometer hier vandaan is! Buiten is het niet zo heel koud, een graadje of -51°C
De films die ik gekeken heb zij de Proposal en een stukje van Australia, maar ik bedacht me dat ik dat beter op de terugweg
kan kijken, want volgens mij is de film dan nog véél leuker ;)
En verder is het nog steeds donker als ik uit het raampje probeer te kijken!

xxx!

  • 09 Oktober 2009 - 05:01

    Jus:

    Hahah. Das echt weer wat voor jou, koffieleut! ;)

    En -51 graden valt best mee, ja. BRRRR.

  • 09 Oktober 2009 - 15:25

    Mamien:

    Je hebt zeker al je charmes in de strijd gegooid in Londen?

    Waarschijnijk heb je dat slotje dus niet nodig ;-)
    Stuur maar op!

  • 12 Oktober 2009 - 10:07

    Ester Schotten:

    Nee haha, ik hoefde er niet eens iets voor te doen ;) Goed geregeld zeg ik :P maar ik denk dat dat een voorproefje was voor Australie, want iedereen is hier echt super vriendelijk en wil je ten alle tijden helpen :)

    Slotje gaat snel op de bus samen met simkaart!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Ester

In Australie, Where dreams can come true!! Wake up every morning, and it's just another day in paradise!

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 68260

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 30 November 2016

Zuid-Afrika

07 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Bali!

07 Oktober 2009 - 22 Juni 2010

Australië

22 Februari 2010 - 23 April 2010

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: