Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ester Schotten - WaarBenJij.nu Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ester Schotten - WaarBenJij.nu

Bondi Beach

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

12 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Na een hele hoop gedoe met de bus (mensen die ons 2 dollar meer wilden laten betalen voor een ticket en een andere bus aanwezen dan we moesten hebben) zijn we dan eindelijk in een klein, rommelig, vies maar goedkoop en gezellig hostel vlák aan het strand. Voor de scouts onder ons: Het is niet eens meer scouting-schoon, maar gewoon echt vies :P Als je bij de receptie staat en uit het raam kijkt kun je allemaal surfers dikke golven in de bay zien rippen! Dus dat maakt een hoop viezigheid goed. Voordat we de bus pakten zijn we vanochtend even naar de AIFS geweest. Dat is de organisatie die ons alle hulp en informatie geeft die we nodig hebben. Eigenlijk de organisatie waarmee ik hier ben gekomen :)
Joyce en ik hebben voor zaterdag een trip door de Blue Mountains geboekt! Ik weet nog niet helemaal wat het inhoudt en wat we gaan zien en doen, maar dat merk ik daar wel neem ik aan. Ook ga ik volgende week maandag een surfcursus doen. Deze cursus gaat van Sydney naar Byron Bay, zodat ik meteen weer een stukje hoger ben! Byron schijnt echt super te zijn om te blijven, dus blijf ik daar 3 dagen en ga dan met de trein naar Tamworth, om daar de cowboycursus te doen! Dus voorlopig hebben we wel een paar dingen om naar uit te kijken gelukkig. Mijn eerste indruk van Bondi is al 1000x beter dan CBD (Centrum van Sydney), hier is het gewoon rustig, relaxed en veel surf en chill. Eigenlijk gewoon een boulevard aan een baai met strand en golven en surfers!
Hier gaan we ons dus voorlopig wel vermaken :)
Vlakbij is een MacDonalds mét WiFi, dus jullie zullen zeker snel weer een update van me horen!

Lots of love to ya all!!

  • 12 Oktober 2009 - 09:51

    Ester Schotten:

    Hi guys!
    Even een tipje mbt tot het lezen van mijn blogs:
    Soms post ik er meer tegelijk, zoals vandaag, omdat ik niet aldoor internet heb als ik wat heb geschreven.
    Waarschijnlijk krijgen jullie dan maar 1 melding en zien jullie ook maar 1 berichtje staan. But there's more to read! ;)

    Tot snel!!
    xx

  • 12 Oktober 2009 - 10:06

    Jus:

    Haha. Bah! Als t niet eens meer scouting-schoon is, dan moet t wel heel smerig zijn. Haha.
    Tklinkt allemaal erg tjil hoe t in Bondi is.
    Die big M's met wifi zijn toch maar wat handig. :D

    (K)

  • 12 Oktober 2009 - 10:06

    Mandy:

    Lekker surfen!!!

    Good Luck!!!

    Kusss

  • 12 Oktober 2009 - 12:37

    Jolene:

    Ik heb je gemist vandaag! ik was in bondi :) het is maar net waarvan je houd! maar het strand is mooi. Zit je in Noah's?

  • 13 Oktober 2009 - 09:43

    Ester:

    Hee Jolene, nee ik zit in Backpackers travel ofzo.. heel klein maar wel goed opzich :)
    Wat is jou blog site eigenlijk??

    xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Ester

In Australie, Where dreams can come true!! Wake up every morning, and it's just another day in paradise!

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 68260

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 30 November 2016

Zuid-Afrika

07 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Bali!

07 Oktober 2009 - 22 Juni 2010

Australië

22 Februari 2010 - 23 April 2010

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: